FAQ

Inklapbare content

Wat is de levertijd?

Verzendkosten voor leveringen binnen Nederland bedragen 4,95. Momenteel hanteren wij een levertijd van 1 tot 4 dagen.

Mijn artikel is defect/beschadigd

Dat is natuurlijk erg vervelend. Indien wij een artikel afleveren dat niet overeenstemt met het artikel dat besteld is, of als het artikel beschadigd is of gebreken vertoont, dient u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Contact opnemen kan via onze contact-sectie op de website.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Het is bij ons online niet mogelijk om te ruilen. Wij raden u aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en het artikel dat niet naar wens is te retourneren. In dit geval is het product sneller bij u thuis en storten wij de aankoopwaarde van het gekochte artikel terug op uw rekening, zodra de retourzending is ontvangen.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Met ons retourrecht van 30 dagen (na ontvangst van bestelling) heeft u altijd ruim de tijd om uw producten te passen en te kijken of alles naar wens is. Houd er wel rekening mee dat het product in dezelfde staat als verstuurd wordt teruggestuurd. Denk hierbij aan het product in originele staat en verpakking terugsturen. Uiteraard mag het product wel gepast worden. De terugbetaling van de geretourneerde beschadigde artikelen geschiedt uiterlijk binnen 14 dagen nadat u uw retour kenbaar heeft gemaakt. In de regel betalen wij al binnen 1-5 werkdagen na ontvangst van de artikelen uit. Tijdens onze sale periode kan het zijn dat we de termijn van 1-5 werkdagen niet behalen.